Steun de mensen in Kwale!

Uw gift is welkom!
Wilt u ons steunen? Stort dan uw bijdrage op
NL25 RABO 0177 411 538 t.n.v. Stichting Umoja.
Vermeld hierbij uw naam en (e-mail)adres en
eventueel aan welk specifiek project u doneert.

Kies uw eigen project
Doneer en kies desgewenst uw eigen project:
O Het multifunctionele Dovencentrum algemeen
O The Mentally school algemeen
O De Dovenschool (basisschool) in Kwale) algemeen
O De Ambachtsschool (middelbare dovenschool) in Kwale
O Sportactiviteiten en sportmaterialen  (alle locaties)
O Speeltoestellen (alle locaties behalve het Dovencentrum)

Wilt u  ons periodiek steunen?
Wilt u ons maandelijks of (half)jaarlijks steunen met een vast bedrag dat u zelf kiest? Ook dat is uiteraard mogelijk. Als uw (periodieke) gift aan een aantal voorwaarden voldoet, kunt u die aftrekken in uw aangifte inkomstenbelasting. Kijkt u hier voor details.
Er moet dan wel eerst een schriftelijke overeenkomst zijn opgemaakt tussen u en ons. U kunt daarvoor dit formulier gebruiken. De betalingsvolmacht vindt u hier. Natuurlijk kunnen wij desgewenst samen met u de formulieren invullen of u een PDF-file toesturen.

Wilt u sponsor worden?
Heeft u een bedrijf en bent u na een bezoek aan deze website geïnteresseerd geraakt in ons werk? Dan zou u ons kunnen ondersteunen als sponsor. Sponsoring betekent: financiële steun (van uw) in ruil voor naamsbekendheid (door ons), onder meer op deze website. Fiscaal betekent  sponsorschap dat wij een factuur uitschrijven aan uw bedrijf voor het sponsorbedrag. Over sponsorbedragen wordt geen btw geheven. Wilt u sponsor worden? Bel of e-mail met onze voorzitter Piet Borsje.

Stichting Umoja heeft een ANBI-Status. Dit betekent dat uw (eenmalige) gift aftrekbaar is. kijk hier voor meer informatie op de website van de Belastingdienst.

Ons RISN/fiscaalnummer ANBI: 85 22 34 119